kc17

Jumat, 30 November 2012

Holland Bakery


http://www.voa-islam.com/timthumb.php?src=/photos2/Azka/istri-cerewet.jpg&h=235&w=355&zc=1

Gara- gara ribut sama bininya soal uang, Paijo pergi dari rumah. Tapi sejam kemudian Paijo balik ke rumah trus langsung nanya bininya,

Paijo : "Lu udah dapet uang yaa, lu minta tulung ame siape...?"

Minul : "Gini bang, abis abang minggat, gue nangis di teras. Terus ade cowok ganteng lewat nanyain gue. Gue cerite ape adenye, juga soal abang nyang sewot. Terus die nawarin buat ngebantuin, tapi ada syaratnye.

Paijo : "Ape? syaratnye...?" Paijo pingin tau.

Minul : "Syaratnye bisa pilih, gue bikinin die roti ato tidur ame die"

Paijo : "Terus yg pasti elu bikinin die roti kan...?" Paijo ngedesek.

Minul : "Bikinin roti ????!!! .. Lu pikir gue HOLLAND BAKERY apee...?!!! 


Animasi Bergerak

Tidak ada komentar:

Posting Komentar